Sună telefonul. Răspund.
– Alo. Bună ziua.
– Bună ziua, zic.
– Sunt Cornel.
– Ăă … da?
Voi știți cine e Cornel?
E un tip fain ce ne mai ajută din când în când. Da, soțul meu știe de el și e chiar de acord, ba chiar e destul de încântat că l-am găsit.
– Cornel? Care?
– Livratorul dvs Bringo.
– Aa, da! Spuneți!
Voi ați aflat de aplicația Bringo? În perioada sărbătorilor, o prietenă mi-a zis ce simplu a scăpat de a merge la cumpărături, evitând aglomerația. Am decis să testez și eu care e treaba într-o zi în care soțul meu nu avea cum să mă ajute cu cele necesare la timp pentru a face mâncare și erau și prea multe chestii lipsă să le pot căra.
Am instalat aplicația. Mi-am făcut cont și am pus în coș ce aveam nevoie (lapte, ouă, carne, detergent, fructe, legume etc). Adică de toate. Am avut cumpărăturile acasă în mai puțin de 2 ore, alese cu grijă.
Am mai folosit-o o dată. Atunci când a sunat Cornel din magazin să mă întrebe de care ciolan afumat doresc.😉
Pentru mine, care nu conduc fără soț în dreapta (dacă am plecat o dată fără el nu se pune, zic eu!) e un mare ajutor. Dar poate fi și pentru cineva care de la serviciu ar trebui să ajungă la cumpărături și apoi acasă, spre exemplu.
Aplicația e foarte ok realizată încât știi exact cine a preluat comanda, când a ajuns livratorul în magazin, când a ieșit și cât te va costa. Poți face plata cash la livrare sau online. Serviciul nu funcționează în toate orașele, dar în al nostru, fie el și de provincie, da. Prima livrare e gratuită și apoi e 20 lei. (Asta e, comoditatea are un preț!)
Soțul zice să îl chemăm pe Cornel și în weekend ca să nu mai fie toate sms-urile dintre noi de genul:
Eu: lapte, pâine, cartofi, iaurt
El: De care iaurt?
Nu e mereu același livrator! Deci Cornel poate veni și la tine! 😉
De reținut că această postare nu este o reclamă, ci doar o experiență pe care am ales să o împărtășesc cu voi pentru că mi s-a părut utilă.